Okej jag hade fel

¨Det blev inga bilder idag, sorry. Det var iaf massa människor, både barn & vuxna som körde 5-kampen. När vi stängde 5-kampen vid tre tiden gick jag till fiskdammen och var där med Wilma, Jennie, Makrina & random Hugo.
Jennie hade för övrigt dissat mig totalt - andra året nu. Det hon gjorde var bara FÖR FEL, men får väl igga det. palla



Jag och mina två älsklingar telefonen och adidas idag.

Det jag köpte på loppisen idag var iallfall en AWESOME film, random stuff och en staty.

Den här filmen, Dagboken, är en av de bästa filmerna jag har sett. Jag hatar kärleksfilmer - får damp när jag ser såna så kollar helst inte på det - men den här filmen är bara sååååå underbar.
VÄRD ATT SE
(kostade 5:- på loppis hihi)


Vet inte riktigt vad det här är, men ska försöka komma på något man kan ha det till och berätta för Jennie mormor, vi stod och diskuterade ett tag om vad man kan ha det till ;)
(Kostade 1:- för alla på loppis)


Super fin glas.... staty.... vet inte vad det heter men söt iaf :]
(kostade 5:- loppis!)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0