Med dig är jag glad!

Har ont i huvudet, suck. Nicole och jag tillbringade dagen på gröööönan. Vi åkte mest insane och hade sådär lagom kul hehehhe....
Snackade med random people överallt, tror att Nicole blev lite galen på mig tillslut. Men men, kvalité går inte att göra något åt! Till exempel var det två spanjor-cheyer som vi åkte insanse med, som jag snackade med.

hur kan man tycka att nordiskt språk är romantiskt ?







Och jag träffade på Ellen där, som var med sina små vänner. Ellen är hon i mitten ;)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv; Kul att du är med i dagens blogg! :D



Lycka till!

2011-08-14 @ 22:11:12
URL: http://nnaattaahh.blogg.se/
Postat av: Jsawurdiic

Back in track! Besök gärna min blogg & kanske lämna någon kommentar, men det är absolut inget måste.

- Ha en bra dag! Kram! :)

2011-08-16 @ 01:36:55
URL: http://jsawurdiic.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0