Bara för att jag är roligare än comedy central

Inget är roligare än comedy central.

Skaffa en pensel, och måla den blå. Typ himlen eller något, eller grå. Kanske grön det är hot.
Holly faller för heather, under sängen där har hon aldrig varit förut.

Heather måste flytta på hollys bak annars stönar hon.
- Jag måste borsta tänderna
- Kan du hämta en kaka åt mig då
- en kaka, men han skulle ju dö?

Nu vill jag inte höra på när systrarna pratar om hur det är att ta av sig bhs. Och hur holly var asked to join them och blev påkommen. Vet du ens vad mongolid betyder?
HE'S THE PUSSY OF THE DEVIL.
In the way he won't understand, jag har en plan.
förstår du min plan?

Holly kan du klia mitt ass?
Nej du är för långt bort.

Aaron är inte din boy, tror du det eller. eeeeehh hehehhe haha hööö nu kan vi låtsas att närcon var ditt första convent. TA LIVET I DIN HAND!
gå gatan fram... i mormors trappuppgång.
Så snälla, klia i this area.



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0