こんにちは !

Rubriken är Hej på Japanska, jätteviktigt att veta :)
Vad har hänt idag då? Jo, vi har påbörjat ett Tema "Science fiction & fantasy" och jag jobbar med Makrina och Wilma.
Vi försökte få ihop en bra historia i ämnet, där jag skriver inledningen, Wilma mitten & Makrina slutet.
Gissa hur det gick? Faktiskt helt okej, men vi får väl se när berättelsen är klar :)

Hahah random kille... Håret mest by Wilma, armarna (eller vad det är? xD) av Makrina och ansikte och kropp av mig :P

Ikväll hade vi också spelning i skolan. Jag och Tilda spelade Hey Soul sister, hon sjöng & spelade piano och jag sjöng & spelade bas.
Ida i 6an spela trummor.
Tycker personligen att jag hade svårt med takten och att jag sjöng hemskt (men det tyckte ingen annan).
Rektorn kom fram till mig efteråt och sa att jag var jättebra och såna saker.
Ehmm... Tack antar jag? :S

Lucas och Alex L kom också och kollade, och först blev jag as lack för det, men tack för att ni kom ! :) <3
Kram <3


Kommentarer
Postat av: Makrina

:)

2011-04-11 @ 15:19:50

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0