Bildbomb! o.O

Tog med mig kameran till skolan idag, och gissa om den kom till användning eller? Kan man säga.
Eftersom jag & Bea håller på med ett stort bildcollage om alla våra NO-labbar fotade jag en massa under lektionen.
Här är lite nice bilder :)

Seriösa, smarta, ego vetenskapsmän hihihi :D <3 (Makrina & Wilma)


Söta wilma ^^


En galen kille och en trött-på-den-här-lektionen tjej :) (Bea & Alexander)


Det vi gjorde under lektionen var alltså att filtrera hälften av en Coca cola mugg. Den icke filtrerade colan hällde vi i aktivt kol i och filtrerade igen. Fick smaka sedan - as gott!


Och såhär ser alltså coca cola med aktivt kol ut. (a)






Efter skolan gick jag, Bea, Max, Mihajlo, Stina, William, Wilma, Alexander, Jennie, Makrina, & Moa till donken och åt och efter det gick vi till en park i närheten och chillade <3


Hahahahhah skön bild alltså. Lägg märke till mig i blå kofta XD


Cooling då :bigeyes:






Lol


Tack för kramen bea -.-' <3





Alla gick nerför backen och satte sig men jag och Max pallade inte så stod kvar tills dem kom tillbaka X)



GRYMT GÄNG! <3

Senare åkte jag, Bea och Mihajlo hem till Max och kollade på film, Friday the 13th.
Inte så läskig, men om man försökte göra den läskig blev den det.... ;D
Bea var tvungen att sticka efter filmen men jag och Max gick och köpte pizza (!!) och vi åt medans Mille & Max spelade GTA ^^)

btw, HANS KATT ÄR SÅÅÅÅÅÅ MOOOSIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0