Wonderwall - Boyce Avenue

Fan bästaste låten! Nördar den 24/7 nu hahahha Max och Alex spela till den förut o massa sjunger den älskar deeen!!<3



Btw Max fick upp mitt kodlås 12 gånger idag asso SHIT undrar verkligen hur fan han lyckades med de!!
Haha vi trodde vi hade lunch så vi gick te matsalen och åt o undrade varför de bara va småungar där haha sen när vi ätit och kolla på schemat stod de att vi skulle ha Klassråd sen lunch!
LOL

Hihi, rätt så gammal bild på Max med min fiina rosett ;) <3

När ja kom hem kom magda över o vi pluggade och lyssande på musik.
(Haha vi fick välja låt varannan gång och varje gång valde jag Wonderwall shit va ja nördar den 8D)

Jag idag med min fiina MONSTER-tröja :D <3
*Stolt*


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0