Blodprov :@

Till att börja med vill ja bara säga att JAG HATAR BLODPROV!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@
Från i fredas till ida, onsda, har ja haft 38-40 graders feber, svårt att prata för ja har så ont i halsen & ont i huvet & täppt i näsan, plus att mitt knä börjat göra ont igen och ibland är de jobbigt o gå.
I måndags va mamma o ja hos doktorn som sög och sa att allt såg bra ut, men igår var ja där igen men den här gången hos vår husläkare.
Han sa att jag skulle ta blodprov och ja hoppades att det inte skulle vara i armvecket, och gissa vart de va???
I ARMVECKET!
Den som skulle ta blodprovet va en kille som tog två hål, men inget dög. Så ist fick vi en tjej som var mycket duktigare enligt mamma, men dete tyckte inte jag.
Det gjorde jävligt ont och ja grät hela tiden (vilket ja inte brukar göra) , huvudet började snurra och hella kroppen darrade, från benen till huvudet, på  grund av febern.

Jag fick ett litet plåster av killen så ja tänkte att de här kommer ju inte synas.....


MEN SEN KOM TREDJE SÅRET.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0