RANDOM RUBRIK VARIT LITE ÖVERALLT ME MAGDA :D

Har ägnat dan åt att va me magda lite överallt.... först åkte vi till Högalidskyrkan och gick till min farmors grav.

Farmors grav (a) <33


Bild by Magda *magda stolt*
Innan farmor dog gav ja henne den där stenen när hon fyllde år (tsm me blommor men ändå) och sen när hon dog fick ja tbx stenen, så den betyder <3













Sen åkte vi te gamla stan och åt Ben & Jerrys, min glass blev faaail för ja tog chokladsås p och de rann typ överallt... XD


Magda med en rosa griiiiis XD
De kom några småungar som tog tag i grisens svans, de såg fett kuul ut! 8D


Jag med en brun huuuuuuund
( som för i övrigt var väldigt osocial :P )

De fanns en svartvit katt oxå, fast dem stack typ direkt efter att vi fotat.
Nu sitter jag och magda i min säng o skrattar ihjäl oss åt nånting..... hahah nej ja menar KEVIN och hans dialekt.
MOBBMOBBMOBBMOBBMOBB


Kommentarer
Postat av: GersonSweet

heheh sööta^^<3

2010-11-01 @ 23:48:43

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0