Jag älskar er tjejer

 
Magda jag har känt dig hur länge som helst, du är som en syster för mig och om ja vill berätta något är det alltid dig jag vänder mig till.
Finns där för dig till 100% no matter what.
Utan dig skulle jag inte vara den jag är idag.
Du känner mig utan och innan och även när jag är nere är du lika glad och försöket pigga upp mig. hahah inte för att det alltid går, och det vet du, men du försöker ändå. Shit du är verkligen en äkta vän, en vän alla borde ha!
Älskar dig Bästa vän Magda <3


Stina, du är underbar. Jag litar på dig t 100% och du ställer alltid upp för mig när jag behöver det som mest.
Jag kan alltid vända mig till dig när jag inte mår bra, det finns inte ord att beskriva hur mycket du betyder för mig.
Vi bråkar aldrig, för vi har aldrig något att bråka om.
Jag skulle aldrig svika dig jag hoppas du vet det, jag menar varje ord jag säger till dig, du är sjukt underbar.
Du har en underbar personlighet och är inte rädd att ta plats eller säga vad du tycker, och de är en av sakerna ja älskar med dig.
Du är min syster för alltid, oavsett vad som händer är du alltid lika mycket guld värd för mig.


Evelina, gud det finns så mycket att säga om dig... vet inte hur jag ska börja.
Du får mig att le hur jag än mår, du är full av energi hela tiden och det smittas verkligen! O:
Du är alltid glad och flummig och skrattar åt allt, och det är nog det jag älskar mest med dig.
Du finns där när jag mår dåligt även om vi inte varit vänner dagen innan, och det visar vilken bra vän du är.
Oavsett vad som händer mellan oss också, finns jag där med öppna armar, alltid och kommer alltid att göra.
Du är sjukt rolig och schysst, och jag älskar dig <3



Nadja, du är sjukt söt och underbar vän.
Jag saknar dig som fan, har inte träffats på evigheter :(
Jag kommer ihåg när du gick i vår klass, du lyste alltid upp dagen, du är alltid positiv och tar inte skit.
Du är en person man kan lita på till 110%, en person jag aldrig tänker svika <3
Önskar vi träffades mer än vad vi gör, men vi har iaf inte glidit isär, och det vill jag aldrig.
Du finns där för mig lika mycket som jag finns där för dig, jag älskar dig sjukt mycket, du betyder allt för många, GLÖM ALDRIG DET <3


(Jag VET bilden är muppig men skit it)
JENNIE JAG ÄLSKAR DIG, har sagt det tusen gånger men du får aldrig glömma det<3
Du är askul och får mig att skratta hela tiden, du stöttar mig i vått och torrt och finns där när jag behöver dig.
Du är sjukt söt och jag älskar dig för den du är, du är alltid dig själv.
Det går inte att vara sur på dig ens om man försöker! Du är så underbar (:
Finns så mycket att säga om dig att jag snart får slut på ord, men du ska veta att du är underbar <3


Har ingen bild på oss två bea men ska skaffa imrn! :D
Du är sjukt kul att messa med, och så jävla bra på att liva upp mig när ja e deppig!
Helt underbar med andra ord, vet inte riktigt hur jag ska beskriva dig för det finns så många ord för det, men hoppas att det räcker med jag älskar dig <3
Jag älskar din humor och din personlighet, och du är också olagligt söt.
Hoppas vi är vänner livet ut, för jag vill ALDRIG mista dig!!<3

Kommentarer
Postat av: Nadja

awww jag älskar dig syster över hela mitt hjärta!! Du är bara för sööt! Vi MÅSTE ses snart saknar dig sjuuukt mkt gumman!

2010-11-12 @ 07:46:53
URL: http://solstraleen.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0