DET ÄR NÅT FEL ME MIG.... :S

Idag åkte jag, Magda o Stina t Skhlm eftersom de var skiitlänge sen och de känns som en tradition att åka dit tsm :)
Vi fikade på Espresso house, Stina drack Shailatte, jag Mochalatte och Magda en Mer XD
FÖRBERED ER PÅ BILDBOMB ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





Sorry om bilderna är lite suddiga, kameran va smutsig :S:S




dem där små evil sakerna tvingade in mig på HM som dem VET att jag hatar..... >.<
Men det var inte det värsta, dem började testa massa hattar och skit på mig, men orkade säga emot, det var inte det värsta som hände....

Och när vi va på åhlens testade dem massa smink på min hand D:
.....Men det var inte heller det värsta....










......Dem tvingade mig oxå att testa kläder D:
Usch hatar att shoppa, eller mest att prova kläder, men fortfarande, det var inte det värsta...






.... det VÄRSTA var att det faktiskt var kul att prova kläder idag, och även fast jag hatar magdas klädsmak och det var hon som valde, tyckte jag faktiskt att kläderna var snygga....
jag tror jag har feber eller nåt...


Orginal kläderna. (och mina snygga skor!!) ♥♥


Stina var tvungen att åka hem och ja och magda tänkte att vi kunde göra carm choklad och sätta oss ute i snön o dricka det, men jag hade glömt min hemnyckel och magdas brorsa david var hemma så ist åkte vi t Liljeholmen och fortsatte prova kläder..
(och återigen, något är fel med mig idag)


Gick in på Mcdonalds och dem hade nån "barnens kalas" grej så man kunde bli målad, så ja fick ett ♥ och magda en stjärna ;)


Och som sagt, gick in på Sisters och testa kläder :P ♥


Magda älskade kavajen, och den va faktiskt assnygg :) <3
(inte för de är min stil men ändå<3)





Suddig bild :S


Sen gick vi in på Cubus och ja testa lite stuff<3




Sista butiken vi va inne i va Deichman (stavning?)
Till mamma och pappa: ÖNSKAR MIG DEM HÄR TOFFLORNA! ♥♥


kär i skorna <3




ska äta nu, puss ♥


Kommentarer
Postat av: bea

fett mysig dag<333

2010-11-28 @ 20:15:55
Postat av: Paula

Det är inget fel på dig, o du va super fin i kläderna

2010-11-29 @ 18:53:27
URL: http://prettypaula.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0