Ung08 med Nadja, Tilda & Sandra <3

Jahapp åkte in med Tilda Sandra och Nadja te Ung08 i förrgår men har inte hunnit blogga om de så gör de nu <3
Vi hade (ofc) awesome kul, men senare skulle Sandra hem. =(

Jag Tilda och Nadja stannade ett tag, Jag & Nadja ville kolla på konserten men Tilda ville inte ^^
Så hon stod och vädja ett tag sen gick vi <3
( så går de när man är tre ;p )


Vi åt TexMex te middag, de va faktiskt fett gött :D

Jag, Nadja och Sandra tog samma sak (TexMex tallrik ovan) och Tilda tog TextMexsallad.
Fast det var typ ingen skillnad.....

Haha alla Tildas chips låg under maten!
Det va ganska intressant när hon skulle äta.........xD!!

Nadja och Tilda <3

Jag och Tilda <3
Fick ingen bild på mig och Nadja tyvärr <3

Fotade inte så mycket idag tyvärr ):
Men iallafall, Nadja och Tilda skulle hem sedan och jag fick inte tag på mina föräldrar, som var i området nånstans.
Dem väntade i 20min med mig (TACK!!<3) men sedan var dem verkligen tvungna o gå. </3
Tillslut fick jag tag på pappa och dem blev sura för dem trodde jag skulle stanna mycket längre, så dem hade bestämt med Cilla och Nadja (några kompisar) att dem skulle ta ett glas vin. -.-'
Gissa vem som var tvungen och hänga med???
-.-'


Det fanns tre scener som vi gick förbi efteråt, eftersom det var Kulturfestival samtidigt som Ung08.
Fast för äldre -.-'
På första scenen var det Jazz...

På andra var det Lite blandat...

Och på tredje var det Hiphop... (Yay!!<3)
På vägen hem var vi tvungna att beställa en taxi för mamma orkade inte ta tuben hem.
Vilket inte gjorde ngt för mig då kom jag ju bara hem snabbare xD

Jag xD (Ögonen var f´konstiga drf)

Fr vänster, Mamma, Pappa, Cilla och Nadja.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0