Skördefest <3

Idag var jag på Kolonilotten och var i fiskdammen tsm med Jennie o Bea (:
de va fett ruuligt och vi fick ihop 800 kr :D
iallafall så skulle Bea hem och Jennie skulle visa vägen så jag stannade kvar och sålde godispåsar.
(sålde 13 st efter dem stack "/ )
Men hon kom inte tillbaka och sen fick ja veta av jennies mamma att hon gått hem fast hon skulle kommit tillbaka...
-.-'
Haha men hade de kuligt iaf efteråt, jag och jennies mamma hjälptes åt at sälja de sista påsarna men några blev över så ja fick hem 4 godispåsar :)
yay!!<3
+ en pepsi<3

Twiiiix ;D
+ en cpbild jag bjuder på :D

Beaa :D <3

Jag chillar med lite godiis <3


Jenniiie<3

När Jennie hade gått hem tog jag och sålde påsarna som va över på bordet ist <3

Köpte de här te Julen, va så söta hus! :D <3

tekoppar som ja oxå köpte typ<3

Påsarna o pepsin som blev över ^^ <3

En helt random bild på en ros från lotten som mamma är så stolt över. :)

Ska träffa magda nu, imorn kanske vi ska åka te hennes mormor hoppas de Yay!! :D
KRAM!!<3


Kommentarer
Postat av: bea

haha fan va flummiga vi va! :D

2010-08-29 @ 18:53:50

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0